HomeZajímavéJak propagovat svou značku v messengerech: několik důležitých lifehacků

Jak propagovat svou značku v messengerech: několik důležitých lifehacků

Populární messengery otevírají nové možnosti pro propagaci obchodní i osobní značky.Umožňují najít cílové publikum a komunikovat s ním v reálném čase.Podívejme se na několik účinných způsobů propagace na příkladu messengeru Rakuten Viber.

Nejprve můžete vytvořit skupinový chat nebo kanál , pozvat do něj své odběratele.To vám umožní rychle odpovídat na otázky, sdílet novinky a provádět ankety.

Za druhé, v aplikaci Rakuten Viber můžete založit vlastní kanál a zveřejňovat v něm příspěvky.Je to jako kanál sociálních médií – můžete tam pozvat všechny a sdílet s nimi novinky.Můžete zveřejňovat fotografie, videa, články, oznámení a další užitečné informace o sobě nebo své firmě: oznamovat výhodné nabídky, uvádět propagační kódy na slevy a mnoho dalšího.Výhodou kanálu v aplikaci Rakuten Viber je, že tam můžete umístit také své jedinečné značkové nálepky a také sledovat statistiky a analyzovat své publikum.Seznam členů je dostupný pouze správcům a superadminům, zatímco uživatelé mohou vidět celkový počet členů kanálu.Díky tomu jsou údaje uživatelů soukromé a bezpečné.

Zatřetí můžete efektivně využívat messengery k rozesílání firemních novinek prostřednictvím funkce obchodních zpráv v aplikaci Rakuten Viber.Tím se posluchačům budou pravidelně připomínat.

Podle marketérů poskytují messengery mnoho užitečných možností propagace, komunikace s publikem a zvyšování povědomí o značce.Proto se vyplatí tyto příležitosti aktivně vyhledávat!

Zdeněk Pohlreich
Zdeněk Pohlreich
Zdeněk Pohlreich je český šéfkuchař, restauratér, podnikatel, lektor, herec, autor kuchařek a moderátor pořadů o vaření na TV Prima. V letech 2009 až 2018 byl moderátorem pořadu Ano, šéfe!
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Am beliebtesten